Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
E-paka
Wojno
Duży baner na środku

Klub GLK

 

W piątek w Restauracji Wawrzyniak w Perzycach uroczyście powołany został Klub GLK, zrzeszający przedsiębiorstwa, instytucje czy stowarzyszenia na co dzień ściśle z nami współpracujące. Podjęto dyskusję na temat dalszego funkcjonowania organizacji.

 

Na ten moment do klubu wstąpiło 49 podmiotów reprezentujących różne branże i sfery życia publicznego – motoryzację, transport, edukację, gastronomię, sport, doradztwo finansowe, budownictwo, opieką zdrowotną, rolnictwo, kulturę, usługi informatyczne i fotograficzne.

Prowadzący galę Daniel Borski, jako wydawca Gazety Lokalnej KROTOSZYN, przybliżył wszystkim obecnym tematy, którymi zajmujemy się na co dzień. Od samego początku działalności postawiliśmy na ścisłe relacje z mieszkańcami oraz firmami, stowarzyszeniami i instytucjami, wyróżniając się tym samym na tle większości nośników medialnych. Na bilans podkreślający tę formę współpracy złożyły się setki eventów, które zorganizowaliśmy bądź objęliśmy nad nimi patronat. Zdecydowana większość z nich miała charakter dobroczynny.

Od niemal ośmiu lat stawiamy na relacjonowanie wydarzeń pozytywnych, promując lub współtworząc szereg oddolnych inicjatyw. Nie bazujemy na szeroko pojętej sensacji, nie budujemy naszej okładki z ludzkich tragedii i wypadków. Nie uciekamy oczywiście od poruszania tematów trudnych, wymagających interwencji czy śledztwa dziennikarskiego. Bardzo jasno stawiamy także granice naszej niezależności, zarówno politycznej, jak i biznesowej. Często proponujemy naszym Partnerom udział w niekonwencjonalnych projektach, dzięki którym poszczególne marki potęgują swoją pozycję na rynku.

Ideą Klubu GLK ma być konsolidacja – w naszym powiecie i nie tylko – środowiska przedsiębiorstw i instytucji, które na przełomie wielu lat zaufało Gazecie Lokalnej KROTOSZYN w kwestii budowania skutecznego marketingu i poszerzenia grona swoich klientów. Są to podmioty posiadające wizję kooperacji i dialogu, chcące wzajemnie się wspierać w robieniu interesów i osiągać wspólne cele na niwie społecznej. Klub pozwoli wdrażać w życie nowe pomysły, kreślić ambitne plany, budować strategie, stawiać czoło biznesowym przeciwnościom. Sprawdzona, rzetelna, aktualna wymiana wspólnych doświadczeń daje biznesową przewagę. Szczególnie w dzisiejszych czasach, w dobie społeczeństwa informacyjnego, gdzie wiedza i umiejętność kreowania oraz wpisania się w trendy rynkowe stają się najważniejszymi walutami we współczesnym biznesie.

Po oficjalnej części uroczystości rozgorzała dyskusja, po czym odbyły się również rozmowy kuluarowe, w trakcie których to uczestnicy mogli wyrazić swoje opinie co do przyszłych działań i inicjatyw, które będą mogły być podnoszone na polu Klubu GLK.

– Zalążek klubu, który powstał na piątkowym panelu, to nie tylko pole do uzyskania potencjalnych nowych klientów czy kontaktów. To kilkadziesiąt różnych firm z innymi profilami i formami zorganizowania. Wzajemne słuchanie siebie i wyciąganie wniosków z problemów, przed którymi stają współcześni przedsiębiorcy, pozwoli każdemu z nas usprawnić swoją firmę. Mam nadzieję, że ten początek będzie wstępem do realnej współpracy na wielu płaszczyznach – mówił Mateusz Tarnawski, właściciel EnergySped.

– Jest to inicjatywa, która ma wielką szansę powodzenia i dalszego rozwoju. Jestem przekonany, iż dla wielu będzie to bardzo owocna współpraca. Możemy nie tylko rozwijać własną działalność, zdobywać nową wiedzę, ale i nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują – wypowiedział się Tomasz Gierko z Najhipoteczny.pl.

– Od wielu lat obserwujemy, jak powstają liczne kluby biznesu, zrzeszające przedsiębiorców z całej Polski. Jest to bardzo dobry pomysł. Dzięki wspólnej wymianie doświadczeń będzie można lepiej budować swoją markę i skonsolidować wspólne działania na rzecz promowania lokalnego biznesu i oferty marketingowej – stwierdził Mikołaj Kijewski z MK Evolution.

– Otwierając przed laty działalność, marzyłem o tego typu organizacji. Dziś ów plan się ziścił. Zebraliśmy w jednym miejscu ok. 50 firm – co w dzisiejszych czasach nie jest łatwe – by wymieniać poglądy, podpatrywać siebie nawzajem i wyznaczać nowe oraz niesztampowe kierunki działań. W Klubie GLK znajdują się wyłącznie przedsiębiorcy otwarci, kreatywni i ci, którzy chcą się rozwijać. Z pewnością nasza działalność nie przejdzie w naszym regionie bez echa i połączymy wzrost rozpoznawalności z aspektami społecznymi – spuentował Daniel Borski.

Partnerem medialnym klubu jest KrotoStrefa – premierowy odcinek trzeciego sezonu „Halo Weekend” już w najbliższy piątek o godz. 19.30.

MICHAŁ KOBUSZYŃSKI

 

FOTOGALERIA: http://www.glokalna.pl/budujemy-biznes-z-pasja

 

 

 

 

 

 

Sorry, there are no polls available at the moment.
Eltom-bud
KUK
Transmed24
Robstal
Słoneczna
Jumbonet
Jarmużek
M-partner