Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
ZAREMBA
PADEWSCY

Nowoczesne wnętrze, tradycyjne wartości

2019-06-28
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Nowoczesne wnętrze, tradycyjne wartości
Nowoczesne wnętrze, tradycyjne wartości
AGRO INTEGRACJA

1 oddział Santander Bank Polska przy ulicy Sienkiewicza w Krotoszynie zachwyca nie tylko zmianami wnętrza. Placówka wyróżnia się także wyjątkową dbałością o klientów.

 

Choć oddział przy ulicy Sienkiewicza już od jakiegoś czasu funkcjonuje po remoncie, 25 czerwca odbyło się oficjalne otwarcie. Na uroczystości pojawili się byli dyrektorzy banku, zaproszeni goście, pracownicy oraz wszyscy ci, którzy mieli wkład w modernizację lokalu. Podziękowaniom nie było końca.

Dyrektor oddziału, Halina Krauze, skierowała słowa wdzięczności do wszystkich osób obecnych przy remoncie, do pracowników za dostosowanie się poprzez szkolenia do nowych zasad, a przede wszystkim do partnerów i klientów. Warto dodać, iż dzięki determinacji dyrektor Krauze, wszystkie prace zrealizowane zostały w sześć tygodni.

Już od wejścia na klientów czekają nowe udogodnienia. W drzwiach do strefy całodobowej zamontowano mechanizm umożliwiający otworzenie kartą bankomatową w przypadku awarii. Wchodząc dostrzeżemy informację, iż placówka w pełni przystosowana jest do obsługi osób niepełnosprawnych, w tym m.in. osób niesłyszących. Przy wejściu do głównej sali można liczyć na propozycję kawy czy wody, co jest niezwykle miłym gestem w stronę klienta. Doradcy niemal natychmiast ruszają z pomocą. Kierują do odpowiednich stanowisk bądź obsługują przy stolikach w nowo powstałej strefie, co zupełnie niweluje nielubiane przez wszystkich długie czekanie na swoją kolej. Prócz sali głównej unowocześnione zostały również lokale doradcze na piętrze.

Dbałość o klienta oraz zainteresowanie ze strony doradców idealnie komponują się z nowoczesnym wnętrzem placówki. Choć rozwój technologii pozwala na załatwienie większości spraw bankowych przez Internet, celem wszystkich pracowników oddziału jest pielęgnowanie relacji z klientem poprzez kompetencje, profesjonalną obsługę i miłą atmosferę.

(LENA)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

3 × trzy =

YouTube

Andrzej Kaźmierczak
ZAWODNY
Jankowski
Kierakowicz
Manista
OLEJNIK
Paweł Grobelny
Potarzycka
Bratborski Maciej
Archiwum
ZBITY TELEFON
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Dietetyk Kaźmierczak
GÓRZNY GROUP
Agencja Reklamowa GL
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE
MAYOR INK