Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
ZAREMBA
PADEWSCY

Skutecznie wypromuj swoją nową markę…

2019-10-27
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Skutecznie wypromuj swoją nową...
Skutecznie wypromuj swoją nową markę…
Serafiniak

Skutecznie wypromuj swoją nową markę dzięki pozycjonowaniu stron.

Postaw na najskuteczniejszą formę marketingu!

Konsumenci w swoich wyborach kierują się bardziej osobistymi emocjami niż racjonalnymi przesłankami. Pokazuje to wiele badań marketingowych, jak choćby ślepe testy – odbiorcy nie są w stanie rozpoznać swojego rzekomo ulubionego produktu, jeżeli opakowanie pozbawi się najbardziej charakterystycznych elementów, np. logo.

 

Dlatego stworzenie silnego, popularnego brandu stanowi obowiązek każdego przedsiębiorcy, niezależnie od branży. A najlepszym narzędziem do kreowania marki jest promocja w internecie.

 

Miejsce firmowej witryny www w rankingach Google wpływa na postrzeganie całego brandu

Według ekspertów z agencji marketingowej ESEO aż 90% użytkowników uważa, że marki wyświetlające się wyżej w wyszukiwarce są lepsze od konkurencji. Algorytmy Google są już na tyle rozwinięte i wzbogacone o dane na temat zachowań konsumentów, że są w stanie bardzo precyzyjnie określić potrzeby odbiorcy. Dzięki temu, że strony z czołowych miejsc spełniają oczekiwania internautów, konsumenci uważają serwis za wysoce wiarygodny. Tym samym trzeba uznać pozycjonowanie stron internetowych za jedną z podstawowych metod budowania rozpoznawalności firmy oraz budowania określonego wizerunku brandu. Liczby nie kłamią: już 84% ludzi korzysta z Google, zanim zdecyduje się na jakiekolwiek zakupy. Zajęcie wysokiej pozycji na liście stanowi gwarancję wzmożonego zainteresowania, a w konsekwencji rosnącej liczby klientów.

 

Pozycjonowanie stron internetowych przynosi wymierne korzyści wizerunkowe i finansowe

Nie da się ukryć, że podstawowym celem, z którego rozliczana jest znakomita większość działów marketingu w Polsce, jest widoczna poprawa wyników sprzedaży. Wprawdzie pozycja marki wśród przedstawicieli grupy docelowej nie przekłada się bezpośrednio na słupki – niektórzy po prostu w danej chwili nie potrzebują produktu, a informacji – to o renomę brandu trzeba dbać bez przerwy. Po to, aby klient właśnie o Twojej firmie pomyślał w pierwszej kolejności, kiedy postanowi kupić konkretną rzecz. Z danych udostępnionych przez przedstawicieli ESEO wynika, że dzięki efektywnemu i długotrwałemu pozycjonowaniu stron internetowych niektóre przedsiębiorstwa były w stanie zwiększyć przychody o – bagatela – 70%. I to na przestrzeni niecałych 12 miesięcy. Statystyki pokazują zatem jasno, że to od marketingu internetowego najmocniej zależy skuteczność promowania marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × jeden =

YouTube

Archiwum
Andrzej Kaźmierczak
Jankowski
ZAWODNY
Kierakowicz
Manista
OLEJNIK
Paweł Grobelny
Potarzycka
Bratborski Maciej
MAYOR INK
ZBITY TELEFON
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Dietetyk Kaźmierczak
GÓRZNY GROUP
Agencja Reklamowa GL
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE