Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
ZAREMBA
PADEWSCY

Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes

2017-10-22
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Edukacja
  6. /
  7. Wpływ rozwoju personalnego na...
Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes
KLIBER FINANSE

We wtorek, 17 października, uczennice Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 brały udział w szkoleniu, które prowadził Daniel Borski, właściciel Wielkopolskiej Gazety Lokalnej KROTOSZYN. Celem spotkania było przygotowanie młodzieży do codziennego funkcjonowania zawodowego w zakresie przedmiotu podstaw przedsiębiorczości.

 

Szkolenie w temacie „Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes” przeznaczone było dla dziewcząt z klasy trzeciej, które kształcą się na co dzień w zawodzie sprzedawcy oraz fryzjera. – Każda z was, jeżeli nawet o tym nie wie, sprzedaje swoje umiejętności podczas wykonywania praktyk. Mam nadzieję, że dzięki takiemu szkoleniu w przyszłości lepiej będziecie wykonywać swój zawód, co przełoży się na wyższe zarobki – zaznaczył w trakcie prelekcji Daniel Borski.

Podczas dwóch godzin lekcyjnych prowadzący starał się przekazać uczennicom jak najwięcej przykładów z codziennego funkcjonowania firmy oraz z własnego doświadczenia. – Mam za sobą mnóstwo szkoleń, które sam prowadziłem bądź byłem ich uczestnikiem. Pamiętajcie, że ludzie sukcesu nieustannie się kształcą, np. biorąc w szkoleniach udział chociażby dla jednego zdania, które może na stałe zmienić na lepsze funkcjonowanie ich przedsiębiorstw. Chciałbym, aby każda z was w przyszłości realizowała swoje cele, marzenia, ambicje, nie zapominając przy tym o własnym bezpieczeństwie finansowym – mówił D. Borski.

W trakcie warsztatów rozmawiano też o problemach, z jakimi boryka się dzisiejsza młodzież na praktykach. Prelegent podkreślał, że z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji można wyciągnąć pozytywne wnioski i doświadczenia. – Podstawą działania jest odpowiednie podejście mentalne. Odbyłem w życiu kilka tysięcy rozmów biznesowych. Wiele z nich nie zakończyło się dla mnie pozytywnie, a mimo to starałem się uczyć na błędach i – przede wszystkim – nie załamywałem się. Bywało, że klient – mimo ustaleń – nie odpowiadał na kontakt czy w ogóle nie docierał na umówione spotkanie, co dla przedsiębiorcy powinno być największym dyshonorem. Pamiętajcie, świadczy to o nim i jego „zdrowym” podejściu do biznesu, a nie o was. Musicie świadomie wybierać własną drogę i ludzi, z którymi chcecie stworzyć biznesowe relacje. Apeluję, byście starannie planowały własne życie zawodowe, by nie stać się częścią planu innych ludzi – stwierdził wydawca GL KROTOSZYN.

(GRZELO)

FOT. Grzegorz Nowak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × 3 =

YouTube

Andrzej Kaźmierczak
ZAWODNY
Jankowski
Kierakowicz
Manista
OLEJNIK
Paweł Grobelny
Potarzycka
Bratborski Maciej
Archiwum
ZBITY TELEFON
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Dietetyk Kaźmierczak
GÓRZNY GROUP
Agencja Reklamowa GL
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE
MAYOR INK