Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

7. Goście z Gruzji w...
Goście z Gruzji w naszym mieście
MDECOR

W Miliczu gościła młodzież z gruzińskiej Szkoły Podstawowej w Chakvi. W dniach 17-22 maja wraz uczniami Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika goście poznawali nasz region oraz inne zakątki kraju.

Pierwszy dzień spędzili na poznawaniu naszego miasta. Zwiedzili szkołę, złożyli wizytę burmistrzowi Milicza i relaksowali się na pływalni Milicka Fala. Następnego dnia wybrali się na wycieczkę do Wrocławia, gdzie zwiedzili zoo, ogród japoński i udali się w rejs statkiem Wratislavia.

– Znaleźliśmy także czas, żeby pospacerować po pięknym wrocławskim rynku. Piątek to podróż do Zatoru i zabawa w najlepszym w Europie parku rozrywki Energylandia. W sobotę zabraliśmy naszych gości na kajaki, by wspólnie podziwiać walory przyrodnicze Baryczy. Na końcu trasy kajakowej czekała na nas nagroda w postaci pikniku przygotowanego przez rodziców. Niedzielę spędziliśmy w stolicy naszego kraju. W Warszawie zwiedziliśmy Centrum Kopernika i planetarium. Byliśmy na tarasie widokowym Pałacu Kultury i Nauki oraz na Starym Mieście. W poniedziałek wybraliśmy się bryczkami na Stawy Milickie. Było pięknie, słonecznie i bardzo przyjemnie. Niestety, przyszedł też czas na pożegnanie, uroczysta kolacja w Lawendowym Zakątku zamknęła tegoroczną wymianę – relacjonowała wizytę Gruzinów Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu.