Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
Padewscy PRACA
PADEWSCY

Innowacyjne pomysły dla potrzeb klientów

2021-11-30
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Innowacyjne pomysły dla potrzeb...
Innowacyjne pomysły dla potrzeb klientów
BANASZAK
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Od 1 października w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej funkcjonuje eBOK – elektroniczne biuro obsługi. Pozwala ono na skrócenie do minimum czasu składania niezbędnych dokumentów, a także na rozliczanie faktur i nadzór na wydatkami domowego budżetu.

 

EBOK to specjalistyczny moduł zintegrowanego systemu informatycznego, stworzony na potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw, które chcą utrzymywać kontakty z klientami swoich usług poprzez strony internetowe. – Wdrożone rozwiązanie jest zgodne z najnowszymi trendami wykorzystania technologii informatycznej w zarządzaniu. Pozwala na wielopłaszczyznową wymianę informacji z klientami – mówi Łukasz Buczyński z PGKiM.

Elektroniczne biuro obsługi klienta pozwala na monitorowanie wydatków za zakup usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków. Istnieje możliwość podglądu i przesyłania indywidualnych odczytów zużycia wody czy elektronicznego zgłaszania problemów bądź dokumentów. – Stworzyliśmy system z myślą, żeby był jak najmniej skomplikowany dla naszych klientów. Jest on naprawdę prosty, jeśli chodzi o samą rejestrację i poruszanie się po nim. Umieściliśmy także kompleksowe informacje dla mieszkańców dotyczące funkcjonowania samej platformy. W razie zaistnienia problemów można też kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy dopiero na pierwszym etapie wdrażania eBOK-a. Do tej pory obejmuje on tematykę wodno-kanalizacyjną. W pierwszym kwartale 2022 roku planujemy rozszerzenie funkcjonalności eBOK o informacje dotyczące gospodarki mieszkaniowej – objaśnia pracownik krotoszyńskiej spółki.

Na pierwszy plan na liście zalet wdrożenia elektronicznego biura obsługi klienta jest jego dostępność do eFaktur całodobowo i w każdy dzień tygodnia. Klienci nie muszą się martwić przechowywaniem dokumentów i pamiętać, gdzie się znajdują. W każdej chwili istnieje możliwość sprawdzenia danego rachunku. Pozwala to na dokonanie analizy swoich wydatków, na lepsze zarządzanie budżetem domowym. System umożliwia także oszczędność czasu klienta – faktura zostaje dostarczona w momencie jej wystawienia. Nie trzeba czekać na list lub wypisywać polecenia dokonania przelewu.

– Wszystkie informacje dotyczące zobowiązań, faktur do zapłaty są zgromadzone w jednym miejscu. Dziś zapłaty można dokonać jednym kliknięciem poprzez system Blue Media. Tam bez wpisywania danych z faktury możemy dokonać przelewu. Zadbaliśmy także o aspekt bezpieczeństwa danych naszych klientów. Dostęp do naszego systemu jest chroniony hasłem. Rezygnacja z tradycyjnych faktur ma również pozytywny wpływ na ochronę środowiska naturalnego i oszczędzanie jego zasobów. Jest to jeden z priorytetów naszego przedsiębiorstwa – informuje Ł. Buczyński.

Do systemu eBOK możemy się zalogować poprzez wpisanie w przeglądarce internetowej adresu ebok.pgkimkrotoszyn.pl lub poprzez stronę firmową, na której znajduje się odnośnik do elektronicznego biura obsługi. W rejestracji wystarczy podać swoje dane osobowe, nazwę firmy, numer klienta, numer i kwotę ostatniej faktury, adres mailowy i telefon.

Elektroniczne biuro obsługi klienta jest jednym z wielu wdrażanych przez PGKiM innowacji. Innym sztandarowym produktem spółki jest Agro Mineral Produkt – środek polepszający glebę. Może być on stosowany w uprawach polowych roślin rolniczych, nieprzeznaczonych do bezpośredniego spożycia przez ludzi, lub do produkcji pasz na glebach wymagających odkwaszenia. Można go stosować w określonych odstępach czasowych i dawkach, w zależności od rodzaju gleby. Głównym zyskiem wdrożenia procesu produkcji polepszacza glebowego są oszczędności dotyczące zagospodarowania, jakim jest osad ściekowy. Utylizacja czy zagospodarowanie odpadów generuje stale rosnące koszty, natomiast produkcja cennego nawozu daje możliwość nie tylko uwolnienia się od problemu odpadów, ale nawet perspektywę konkurowania z innymi towarami wzbogacającymi glebę.

(FENIX)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwadzieścia − 18 =

YouTube

Archiwum
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE
GÓRZNY GROUP
ZBITY TELEFON
MAYOR INK
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Agencja Reklamowa GL
Dietetyk Kaźmierczak