Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
PADEWSCY

Target One Agency to nie tylko festiwal!

2023-01-31
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Target One Agency to...
Target One Agency to nie tylko festiwal!
webTax

Target One Agency działa na lokalnym rynku już od dobrych kilku lat. Dała się poznać jako organizator wielu imprez masowych dla fanów muzyki klubowej pod nazwą Target One Festival. Cieszą się one ogromną popularnością na terenie całego kraju. Frekwencja zawsze jest olbrzymia. To tylko jeden z wielu aspektów działalności agencji, bowiem angażuje się ona również nader aktywnie we wspieranie rozmaitych akcji społecznych.

 

Przedstawiciel agencji w rozmowie z nami przyznaje, że organizacja festiwali jest najbardziej widoczną formą działalności jego firmy. Ale oprócz tego zajmuje się ona wspieraniem i sponsorowaniem wielu inicjatyw społecznych i charytatywnych na szczeblu lokalnym.

– Jesteśmy zawsze otwarci na rozmowy na temat możliwości wsparcia różnych projektów. Mocno zaangażowaliśmy się np. w pomoc klubowi Astra Krotoszyn, który również w tym roku może na nas liczyć. Wsparliśmy dziecięce zawody sumo, akcję Gazety Lokalnej KROTOSZYN „Wygraj Pluszaka dla Dzieciaka”. W 2022 roku w ramach Target One Night w hali widowiskowo-sportowej postanowiliśmy przekazać 10 procent na cele charytatywne. Za 5 procent przygotowaliśmy paczkę na rzecz Ukrainy w związku z wybuchem wojny na jej terenie. Organizujemy imprezy masowe, które cieszą się z roku na rok coraz większą popularnością i zainteresowaniem medialnym. Obserwują nas osoby w całym kraju i także poza nim. W samym powiecie krotoszyńskim na naszym profilu na FB mamy aż 6000 fanów. Potrafimy podjąć współpracę z największymi artystami z całej Europy i świata. Podczas każdego organizowanego przez nas wydarzenia gościliśmy od 2 do przeszło 3 tysięcy uczestników. W obsługę tych imprez angażuje się łącznie 120 osób – opowiada Patryk Kubicki z Target One Agency. Wspomniał także, że agencja współpracuje z wieloma firmami i osobami z powiatu krotoszyńskiego przy organizacji tych wydarzeń. Mowa o podmiotach, które zajmują się takimi kwestiami jak m.in. przygotowanie sceny, obsługa sprzętu, sprawy techniczne, gastronomia czy ochrona. Zyskuje także lokalna branża hotelarska, w promieniu 25 km od imprezy zdarza się, że zarezerwowane są wszystkie miejsca.

W tym roku również planowane są dwie duże imprezy dla fanów muzyki klubowej. Mają się odbyć w czerwcu i sierpniu na terenie przy ul. Transportowej w Krotoszynie. Rozpoczęła się już sprzedaż biletów. Organizatorzy przyznają, że już na tak wczesnym etapie cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem. Jest zapotrzebowanie nawet od osób z zagranicy, np. z Niemiec, Czech i Słowacji.

Podczas tych wydarzeń także nie zabraknie aspektów charytatywnych. Będą bowiem zbierane środki na osoby potrzebujące. – Wynajęliśmy trzy hektary terenu. Sama scena będzie postawiona na polu, tyłem do budynków mieszkalnych, w odległości 400 metrów. Do tego dochodzi organizacja miejsc parkingowych i dojazdów. Byliśmy w tym celu u władz miasta, które pozytywnie to zaopiniowały. Planujemy w najbliższym czasie zorganizować konsultacje społeczne z mieszkańcami ul. Transportowej, aby przekazać plany naszej agencji i pozytywne strony tego przedsięwzięcia, np. monitoring poprawiający bezpieczeństwo i możliwość dodatkowego zarobku przy naszych wydarzeniach. Planujemy tylko dwie imprezy w skali roku w sezonie letnim, więc nie powinny one stanowić dużego problemu dla mieszkańców. Dochodzi do tego potężny aspekt promocyjny dla miasta pod względem zainteresowania medialnego poprzez współpracę m.in. z radiem Eska. Kilka milionów ludzi dowie się o tej imprezie, o tym, że dzieje się to w Krotoszynie. Do tego dochodzą kwestie marketingowe, gdyż wiele podmiotów może się zareklamować. Jako agencja tworzymy markę na skalę europejską, która staje się wizytówką naszej miejscowości. Uważam, że budujemy pozytywny  wizerunek naszego regionu, który może się pochwalić dobrą ofertą rozrywki dla młodzieży i dorosłych. Ciągle kontaktują się z nami miasta ościenne, proponując, żeby przenieść się do nich. Nawet oferują możliwość dofinansowania – stwierdza P. Kubicki.

Jeżeli chcesz, by Twoja firma zaistniała na tegorocznym Target One Festival zadzwoń pod nr 531 900 502 !

(FENIX)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cztery × jeden =

YouTube

Archiwum
ZBITY TELEFON
MAYOR INK
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Dietetyk Kaźmierczak
Agencja Reklamowa GL
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE
GÓRZNY GROUP