Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN

Wielkopolska Gazeta Lokalna KROTOSZYN
PADEWSCY

Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes

2017-10-22
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Edukacja
  6. /
  7. Wpływ rozwoju personalnego na...
Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes
MDECOR

We wtorek, 17 października, uczennice Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 brały udział w szkoleniu, które prowadził Daniel Borski, właściciel Wielkopolskiej Gazety Lokalnej KROTOSZYN. Celem spotkania było przygotowanie młodzieży do codziennego funkcjonowania zawodowego w zakresie przedmiotu podstaw przedsiębiorczości.

 

Szkolenie w temacie „Wpływ rozwoju personalnego na Twój biznes” przeznaczone było dla dziewcząt z klasy trzeciej, które kształcą się na co dzień w zawodzie sprzedawcy oraz fryzjera. – Każda z was, jeżeli nawet o tym nie wie, sprzedaje swoje umiejętności podczas wykonywania praktyk. Mam nadzieję, że dzięki takiemu szkoleniu w przyszłości lepiej będziecie wykonywać swój zawód, co przełoży się na wyższe zarobki – zaznaczył w trakcie prelekcji Daniel Borski.

Podczas dwóch godzin lekcyjnych prowadzący starał się przekazać uczennicom jak najwięcej przykładów z codziennego funkcjonowania firmy oraz z własnego doświadczenia. – Mam za sobą mnóstwo szkoleń, które sam prowadziłem bądź byłem ich uczestnikiem. Pamiętajcie, że ludzie sukcesu nieustannie się kształcą, np. biorąc w szkoleniach udział chociażby dla jednego zdania, które może na stałe zmienić na lepsze funkcjonowanie ich przedsiębiorstw. Chciałbym, aby każda z was w przyszłości realizowała swoje cele, marzenia, ambicje, nie zapominając przy tym o własnym bezpieczeństwie finansowym – mówił D. Borski.

W trakcie warsztatów rozmawiano też o problemach, z jakimi boryka się dzisiejsza młodzież na praktykach. Prelegent podkreślał, że z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji można wyciągnąć pozytywne wnioski i doświadczenia. – Podstawą działania jest odpowiednie podejście mentalne. Odbyłem w życiu kilka tysięcy rozmów biznesowych. Wiele z nich nie zakończyło się dla mnie pozytywnie, a mimo to starałem się uczyć na błędach i – przede wszystkim – nie załamywałem się. Bywało, że klient – mimo ustaleń – nie odpowiadał na kontakt czy w ogóle nie docierał na umówione spotkanie, co dla przedsiębiorcy powinno być największym dyshonorem. Pamiętajcie, świadczy to o nim i jego „zdrowym” podejściu do biznesu, a nie o was. Musicie świadomie wybierać własną drogę i ludzi, z którymi chcecie stworzyć biznesowe relacje. Apeluję, byście starannie planowały własne życie zawodowe, by nie stać się częścią planu innych ludzi – stwierdził wydawca GL KROTOSZYN.

(GRZELO)

FOT. Grzegorz Nowak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

15 − dwanaście =

YouTube

Archiwum
ZBITY TELEFON
MAYOR INK
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Dietetyk Kaźmierczak
Agencja Reklamowa GL
BGP 2023
INNOWACYJNE FINANSE
GÓRZNY GROUP